GoPro POV - 900HP 2JZ S15 Race Car Vs. STREETS! The Greatest Trans Am Ever Built? 2 weeks ago   14:12

Share
Adam LZ
Had the opportunity to take out the 3.4L 2JZ S15 out for a little cruise now that Enjuku got it all fixed up! Such a fun experience - can't wait to get this thing back on the track!
http://LZMFG.com
RAVI'S CHANNEL - https://www.youtube.com/user/v2lab

Comments 1667 Comments

Armand Esterhuizen
why does the gearbox make that sound? I love it but why does it do it?
Suprax
*Tinnitus has entered the chat*
WhutThePhuq
ew lmao bro shave your damn mustache
Aundrea Tyars
That car sound like its going to blow up any moment
Ben Devroy
That white 318Ti tho 💦
Fee son
Nice RHD
Mohamed Dmx
it's that normal the sound of gearbox ?
A.Guyeee
That stache is creepy
Alex Smith
Didn’t know Nigel Mansel moustaches were back in fashion
DragZ Official
nice bear
josiah feazell
12:00 Adam looks like Dr.Disrespect lol he just needs a vest
Isaacs Random Videos
Love the straight cut gears.
Marco
Bro that mustache gotta go lol
Insanitykills 187
Damn bro u were in ct tbats ware i live my homies have 3 shops and about 25 cars between all of us im bout to start a car channel
Oliver Baker
Whats the song?
jepp8550
are you in the usa again
Ksawalos
Shut up and take my money
hawkSTi902
What does everyone run for a Radar Detector?? I'm in Canada so ideally looking for something undetectable by RDD. Cheers!
The Human Steroid
5:20 👌
FalconLoverxxx
Is this even legal lmao hahaha
Add Reply

The Greatest Trans Am Ever Built? GoPro POV - 900HP 2JZ S15 Race Car Vs. STREETS! 2 weeks ago   17:40

Share
This is our entire crew's favorite car of SEMA 2018: Riley Stair's WIDE and LOW (yeah, all caps) 1970 Pontiac Firebird Trans Am. But what's even better about the ridiculously good looking bodywork and batshit N/A motor, is the fact that Riley built and fabricated this thing himself in his parent's outdoor garage bay. Major props.

SUBSCRIBE TO THE HOONIGAN PROJECT CARS CHANNEL//
https://ai-tube.com/userchannel/HPPDNg0vcOofBBVScVQh9m2D

SUBSCRIBE and FOLLOW
YT Subscribe: https://www.youtube.com/thehoonigans?...
FB: https://www.facebook.com/TheHoonigans/
IG: instagram.com/thehoonigans

Turn on notifications so you don’t miss out, noob.

https://www.hoonigan.com/

Follow Our Crew:
@brianscotto
@vin_tra
@hertlife
@dangerdan3
@mister_zachary
@baddaddybraddy
@jchase7452
@joey_baggadonuts
@teaguefleury
@baker_ashley
@nelsonflores__
@nadsynads
@kyletstuart24
@larry_chen_foto
@roncar

Stay fresh with the latest apparel:
https://www.hoonigan.com/featured.html

Music by Mock Ten beats:
https://ai-tube.com/videoai/-v0I-xumHDR

DT #451