TRULY TERRIBLE KICKSTARTERS (Kickstarter Just Say OK To Scammers 1 week ago   11:50

Share
Slazo
i talk about kickstarter scams. nice

BECOME A CHANNEL MEMBER: https://www.youtube.com/slazo/join

Twitter ► https://twitter.com/Slazo
Instagram ► https://www.instagram.com/slazoyt
Facebook ► https://www.facebook.com/SlazoYT
Subreddit ► https://www.reddit.com/r/Slazo


GRAB SOME MERCH
https://slazo.fanfiber.com/

Background music ►Warp Room - Crash Bandicoot Warped

Outro song ► Wilbur Soot - Clean Water Bandit

Comments 2489 Comments

Bigal0320
idubbztv
EggsWithLeggs
This vid made me laugh out loud but not like “lol” i mean i literally started laughing thank u for existing slazo
Damianos Play
*X*
BooMan
the floating charger just looks like you dropped your phone in minecraft.
CyanCreator
I actually watched some of The Food Surgeon's video before the grape one became a meme...






I mean, *HE DID SURGERIES ON FOODS*
Tor
I would use the ring thing to beat off and send my teachers videos of it
MadiCat247
Im gonna give the covenant back thier bomb
But with a virus
MR Farina
wow mooching off idubbbz huh #kikstartercrap
Pixie Panda Plush
(4:48) Sounds like it oscillates, like it's looped; and I can't confirm that there's no engine.
Ava Narwhalz
I thought the battery free toothbrush was an actual add
Lethal Akali
what if the one who sent a virus to you has this program too?
Lukas O'Rear
Ur mic sounds like a potato
Lord VaderPL
Mareek Bologne
Always Aw3s0m3
The Code for the AV is literally just

"No U"
im female
AHH THE AUDIO
Kina
Lmao that Marek is Mark in polish XD
But okay
NeonBlackHeartAttack
Is this K i c k s t a r t e r C r a p
Hitting Trees With Sticks
7:47 A METAL STICK???????? HOW CAN ONE HAVE SUCH POWER!
LRH Media
The background bed is the OG background. don't change it plz~!
Tatz Padua
Kickstarter Crap hosted by some Aussie guy. Hahahaha.
Add Reply

Just Say OK To Scammers TRULY TERRIBLE KICKSTARTERS (Kickstarter 1 week ago   06:42

Share
My mailbox gets a lot of scam emails - I used to partake in some pretty elaborate scam baiting ventures - I think it's only fair to annoy and waste their time - but just recently, I hit upon a way to do that with almost no investment of effort. Just say OK to scammers!